13.05.2019 11:14


Anketa: Jsou zákazníci spokojení s kvalitou služeb České pošty?

Autor: Hana Podhorná | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Zpravodajství

Česká pošta funguje už od devadesátých let dvacátého století. Od té doby prošla řadou změn. V současnosti svým zákazníkům nabízí řadu služeb od doručování balíků a dopisů až po prodej výherních tiketů nebo uzavírání smluv pro Českou pojišťovnu. Kvůli nedostatku zaměstnanců v roce 2018 ale pošta nestíhala dodržovat lhůty dané ze zákona. Jedním z důvodů nedostatku zaměstnanců je i vysoká náročnost tohoto povolání.

Spokojenost zákazníků s Českou poštou, Hana Podhorná

Brno – Zeptali jsme se Brňanů, jak jsou spokojení s doručováním pošty, jednáním zaměstnanců a také na to, jak hodnotí chod poboček České pošty.

Matouš BoucníkMatouš Boucník, 21 let, student Animátora sportovních aktivit, Masarykova univerzita

S poštou výraznější problémy nemám. Pošťačky jsou milé. Co se týče doručování balíků vždy si je nechávám posílat buď přímo na poštu nebo na Zásilkovnu, protože je to pro mě pohodlnější. Fronty vnímám především o Vánočních svátcích. Navštěvuji sice malou pobočku v Brně, ale nerozumím tomu, proč jsou v nejfrekventovanější době otevřené většinou jen dvě přepážky z pěti. To mě mrzí.

 

 

 

 

Eva SchmiedováEva Schmiedová, 21 let, studentka Speciální edukace bezpečnostních složek, Masarykova univerzita

S doručováním listovních zásilek jsem nikdy problém neměla. Při doručování balíkových zásilek si často vybírám jiné služby. Je to proto, že jsou cenově výhodnější, dají se s nimi lépe domluvit časy dodání. Při mé brigádě na České poště jsem se bohužel setkala se spoustou rozčílených lidí, kteří k pracovníkům pošty neměli téměř žádnou úctu. Rozumím, že je nepříjemné čekat tak dlouho jen kvůli poslání dopisu nebo vybrání důchodu, ale lidé nevidí tu práci, kterou pracovníci dělají v nepřítomnosti zákazníků. Ti by proto neměli vinit samotné zaměstnance, ale spíš systém společnosti.

 

 

 

Magdaléna MalchárkováMagdaléna Malchárková, 29 let, žena na mateřské dovolené

Pošťačky jsou příjemné a pošta chodí relativně včas, ačkoliv při balíčcích už dlouho dávám přednost konkurenci jako PPL, In time či TNT. Co se týče fungování poboček, fronty na poště, hlavně v Brně, bývaly vždy neuvěřitelné a personál za přepážkou nepříjemný. Takže s chodem na pobočkách počty určitě spokojená nejsem.

 

 

 

 

 

Vít HenslVít Hensl, 28 let, prodejce ve skladu

Na poště mi vždy vadí to čekání, které musím při každé návštěvě absolvovat. Pro starší lidi, kteří už třeba nemohou moc chodit, nebo mají jiné zdravotní potíže, je to hodně náročné. A na poštu stejně musejí, pokud to nemají vyřešené jinak.

 

 

 

 

 

 

Ivo DavidIvo David, 71 let, technik agregátů

Na poštu téměř nechodím. Služba, za kterou jsem hodně rád, je doručení důchodu až domů. Paní doručovatelka sice nechodí včas, ale je vždy příjemná a pozitivní.

Klíčová slova: Brno, Česká pošta, spokojenost zákazníků

Fotogalerie

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Nový komentář