19.03.2011 12:26


Čeští operátoři se předhánějí v boji o zákazníky

Autor: Lenka Tůmová | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Ekonomika

Levné sms, volání nebo volné minuty. Tato všední nabídka mobilních operátorů je už dávno minulostí. V poslední době mezi nimi začíná boj o to, kdo zákazníkům nabídne největší výhody, které mohou využívat ve svém volném čase.

Česko - Zajít si na koncert za polovinu ceny nebo úplně zadarmo, dostat jednu porci jídla navíc nebo si zalyžovat se slevou. To jsou jen jedny z mála výhod, které si pro své zákazníky přichystali jednotliví operátoři. K levným sms a volání tak přibyly další výhody.

Největší mobilní operátoři bojují o své klienty. Foto: Lenka Tůmová.Například společnost Telefónica O2 letos nabídla svým zákazníkům balíček zimních Extra výhod, který zahrnuje bezplatné využití slalomu s časomírou, skibusu nebo až třicetiprocentní slevy na permanentky a ubytování. Slevy lze uplatnit i na zapůjčení lyžařského vybavení nebo na služby lyžařských škol.

O2 Extra Klub nabízí svým členům také slevy do všech multikin CineStar včetně 3D filmů. Členové tohoto klubu si dále mohou koupit zlevněné vstupné na různé festivaly, turné, do zoologických zahrad nebo aquaparků. Výhodné nabídky O2 si pochvaluje jeden ze členů O2 Extra Klubu Jan Blažek. „Moc rád jezdím na hory. Celou zimu jsem proto využíval slev na permanentky a ubytování ve skiareálech Snowhill,“ vysvětlil Blažek. Podobně jako on využívá těchto výhod spousta lidí. Podle mluvčího O2 Martina Žabky je zájem obrovský. „Od poloviny prosince 2010 už lidé využili přes dva tisíce slevových kuponů. Mezi nejpopulárnější výhody patří slevy na permanentky a bezplatné využívání skibusů“. K tomu, aby se klienti stali členy O2 Extra Klubu stačí zaregistrovat se na webových stránkách. Členství je pak zcela bezplatné.

Ani Společnost T-mobile nezůstává pozadu. Nedávno pro své klienty zavedla akci s názvem Kouzelné úterky, která svým názvem vypovídá o výhodách spojených s určitým dnem. Každé úterý do konce června si mohou členové užívat slev, které se týkají nejen vybraných služeb T-Mobile. U některých partnerů navíc mohou dostat dva výrobky za cenu jednoho. „Těšit se tak mohou na SMS do vlastní sítě za poloviční cenu, zvýhodněné lístky do kina, posezení s přáteli u piva nebo návštěvu KFC,“ uvedla mluvčí společnosti T-mobile Martina Kemrová. Přestože se tato akce nedávno zavedla, mezi zákazníky již sklízí velké nadšení. „V úterý jsem poprvé tuto akci vyzkoušela v KFC, kde jsem dostala dva Twistery a platila jen jeden,“ řekla zákaznice T-mobile Pavlína Žáková. Podle ní nejvíce lidí ocení právě výhodné nabídky jídla a pití.

Pokud klienti chtějí využít výhod Kouzelných úterků, musí poslat SMS zprávu s konkrétním výběrem na vybrané telefonní číslo. Slevy a výhody lidé nemohou kombinovat. „Zákazníci mohou využít výhod u partnerů pouze jedenkrát v každé úterý,“ upřesnila Kemrová.

Nejmladší operátor Vodafone zatím nemá žádné speciální výhody, které by mohli zákazníci využít ve volném čase. „Nenabízíme zákazníkům slevy u dalších obchodních partnerů. Snažíme se přinášet výhody přímo u služeb, které poskytujeme,“ informovala PR specialistka společnosti Vodafone Adéla Konopková.

Společnost Vodafone se snaží intenzivně rozšířit svou síť prodejen, kde si klienti mohou koupit mobilní telefon a zároveň posedět v pohodlí kavárny. Nedávno se první taková kavárna otevřela v Karviné. „Pokud se tento nápad osvědčí, otevřeme do dvou let desítky podobných obchodů,“ uvedl mluvčí společnosti Vodafone Miroslav Čepický.

Klíčová slova: mobilní operátoři, O2, T-mobile, Vodafone

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.