21.11.2019 15:29


Návštěvníci veletrhu práce si vyzkoušeli virtuální realitu i živé televizní vysílání

Autor: Kateřina Hladíková | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Zpravodajství

Na brněnském výstavišti nabízelo studentům a absolventům vysokých škol pracovní příležitosti 132 společností. Zájemci navštívili workshopy, prezentace a seznámili se s budoucími zaměstnavateli.

Veletrh JobChallenge navštívilo 2700 lidí

Brno – Vysokoškoláci zjistili, jaké mají pracovní možnosti. Ty jim včera nabídl veletrh pracovních příležitostí JobChallenge na brněnském výstavišti. Je určen pro ty, kteří se chtějí zorientovat na trhu práce a navázat kontakty. „Přišla jsem se jen podívat, jak to na trhu práce vypadá, jaké mám možnosti a jestli obor, který studuju, má uplatnění,“ sdělila návštěvnice trhu Anna Dragolovová, která studuje Provozně ekonomickou fakultu Mendelu v Brně.

Letos poprvé mohli zájemci navštívit workshopy, kde se například dozvěděli, jak zaujmout svými profily na sociálních sítích. Vyzkoušeli si i virtuální realitu, živé televizní vysílání nebo zacházení s operačním přístrojem. „Pro návštěvníky máme připravený laparoskopický přístroj, na kterém si mohou vyzkoušet modelovou situaci. Jeho pomocí navlékají korálky nebo zkoušejí šít,“ komentoval zástupce firmy Hospimed David Šraga. 

Kromě jednotlivých aktivit měly vystavující společnosti připravené i prezentace a stánky, kde se uchazeči zkontaktovali s případnými budoucími zaměstnavateli a dozvěděli se více o nabízených pracovních pozicích.  „Zjistila jsem, že v některých firmách můžu být zaměstná a zároveň ještě psát diplomovou práci. Myslím, že tohle je velice zajímavé, především pro nás studenty,“ uvedla vysokoškolačka Katarína Kovalčíková. 

Letošní ročník veletrhu nabídl návštěvníkům přes 130 vystavujících společností, tuzemských i zahraničních. „Návštěvníci se seznámí se svými budoucími zaměstnavateli, vyzkouší si například masáž s nevidomými maséry nebo si jen mohou zkontrolovat životopis,“ řekla organizátorka Hana Cukrová.

Veletrh JobChallenge se koná již po třinácté. Letos ho navštívilo na 2700 uchazečů, tedy přibližně stejně, jako minulý rok. Vstup na akci je zdarma. „Největší zájem byl o obory ekonomiky a financí, marketingu a informačních technologií,“ uvedla mluvčí Jitka Štenclová.

Klíčová slova: veletrh, práce, JobChallenge

Fotogalerie

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.