05.05.2014 08:13


Společnost Vaše nároky.cz pomáhá lidem bojovat za jejich práva

Autor: Vlčková Kamila | Kurz: Online Stisk | Kategorie: Ekonomika

Aerolinkami zrušený či zpožděný let, výpověď bez odstupného nebo zamítnutá reklamace. To je pár příkladů z mnoha problémů, se kterými se lidé často potýkají. S vyřešením situace a vrácením peněz, na které mají právo, jim od března minulého roku pomáhá brněnská firma Vaše nároky.cz.

Brno – Cílem společnosti Vaše nároky.cz je pomáhat oklamaným spotřebitelům získat finanční odškodnění. Lidé se podle ní často sami nebrání bezpráví, protože je to stojí mnoho času a peněz. Dobrovolně se tak vzdají svých nároků, i když na odškodnění mají právo. Vaše nároky.cz se snaží podpořit zákazníky, aby se nebáli bojovat za svá práva. Nabízí lidem možnost získat zpět jejich peníze bez zbytečného papírování a nákladů. Práci společnosti Vaše nároky.cz, která za rok existence pomohla 150 lidem a počet jejich klientů stále roste, představila její marketingová specialistka Eva Jurčíková.

Můžete přiblížit činnost společnosti Vaše nároky.cz?

Zajišťujeme finanční odškodnění, na které má občan nárok, pokud se stal obětí nepoctivého jednání obchodníků, institucí nebo státu. Chceme pomoci těm, kterým byl neoprávněně odepřen jejich nárok, ale oni sami nemají odvahu, čas či finanční prostředky proti silnějšímu protivníkovi bojovat. Zajišťujeme veškerý administrativní servis, který je spojený s právním procesem, od rozesílání pošty až po komunikaci se spolupracujícími právníky.

S čím se na vás mohou lidé obrátit?

Pomáháme s řešením problémů z nejrůznějších oblastí. Zastupování klienta je podmíněno pouze skutečností, že se musí jednat o slabší stranu sporu, tedy o občana, kterému byla způsobena škoda ze strany firmy, instituce či státu. K nejčastějším oblastem odškodnění, kterými se zabýváme, patří zpožděné a zrušené lety, neodpovídající ubytování na dovolené a škody na zdraví, jako jsou úrazy na chodníku, pracovní úrazy nebo pochybení lékařů. Dále také výtluky na silnici a poškození vozidla kvůli špatnému stavu komunikace. Zabýváme se i problémy ohledně pojištění automobilů, které jsou spojené s krácením pojistného plnění u povinného ručení a havarijního pojištění, nebo také pracovně-právními nároky, tedy třeba nevyplaceným odstupným. Nebráníme se žádné oblasti odškodnění. Každý zaregistrovaný případ vždy individuálně zvážíme a pokud to je v našich silách, pomůžeme s jeho vyřešením.

Jak vaše společnost funguje a co musí lidé udělat, abyste jim pomohli?

Poškozený nás informuje o svém případu na našich webových stránkách, na Facebooku nebo telefonicky prostřednictvím našich konzultantek, kterým problém přiblíží. Servisní oddělení na základě získaných informací případ zpracuje a předá jej na posouzení spolupracujícím advokátům. Pokud právníci usoudí, že je případ řešitelný, telefonní konzultantky kontaktují klienta a následně mu zašlou smlouvy k podpisu. Klient tedy již nemusí nikam chodit ani nic vyřizovat. Od podpisu smlouvy je již vše kompletně na nás. Naši spolupracující advokáti dělají vše proto, aby klientovi získali co nejvyšší možné odškodnění. Pokud bychom spor prohráli, klient nic nehradí a všechny náklady jsou na naší společnosti. V případě výhry si pak bereme provizi ze získané částky, která je vždy předem domluvená a nikdy nepřesáhne pětadvacet procent. Klient tudíž nevstupuje do žádného rizika.

Co byste poradili lidem, kteří se dostanou do nějakého problému?

Případy jsou natolik rozličné, že jednotný postup nelze specifikovat. Poradili bychom však, aby se poškození vždy snažili získat maximum důkazů o události. Abychom mohli pomoci, potřebujeme právě dostatek důkazního materiálu. Mnoho užitečných rad, které se vztahují k jednotlivým oblastem, mohou lidé najít na našem webu.

Mohou se na vás lidé obrátit i ze zahraničí, kde dojde k nějakému problému?

Poškození se na nás mohou obracet odkudkoliv. Máme několik případů, kdy nás telefonicky kontaktovali klienti z cizích zemí. Jednalo se většinou o zpožděné či zrušené lety a o neodpovídající ubytování na dovolené. Spolupracující právníky máme navíc nejen v České republice, ale i v Bratislavě.

Řešili jste nějaký specifický či kuriózní případ?

Máme mnoho opravdu kuriózních případů. Jsme ovšem vůči klientům vázáni mlčenlivostí. Mohu vám ale říct, že velmi specifický byl případ paní Veroniky, která chtěla letět se svou dvouletou dcerou na dovolenou do Chorvatska. V té době bylo Chorvatsko těsně před vstupem do Evropské unie, kdy již bylo podle zákona možné cestovat pouze na občanský průkaz. Tuto skutečnost si paní Veronika pro jistotu před cestou ověřila na několika místech včetně cestovní kanceláře, se kterou měla letět. Všude jí potvrdili, že takto cestovat může, proto bez obav dorazila na letiště. Zde ji však nepustili do letadla s tím, že nemá cestovní pas. Personál letiště byl totiž špatně informován o tom, s jakými dokumenty lze do Chorvatska cestovat. I přes hádky a pokusy domoci se svého práva na letišti paní Veronika neuspěla a musela se vrátit zpět domů. Následně si stěžovala i u cestovní kanceláře, která sice potvrdila, že chyba není na její straně, ale žádnou kompenzaci jí neposkytla. Proto se obrátila na nás a my jsme jí pomohli získat její peníze zpět.

Klíčová slova: Vaše nároky.cz, Brno, odškodnění

Fotogalerie

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.